۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

خواب خواهر کوچکم


یک خواهر کوچکتر از خودم دارم،  زمانی که کودکی شاید پنج - شش ساله بیش نبود. یکروز صبح از خواب بیدار شد و گفت خوابی دیده است و شروع کرد به تعریف کردن خوابش، در نیمه یکدفعه از من خواست که چون منهم در خواب او بوده ام، بقیه خوابش را من تعریف کنم. هر چه من میگفتم که خواب را تو دیده ای و من واقعا پیش تو نبودم. او گریه میکرد که نه تو با من بودی. عاقبت من نتوانستم به خواهر کوچکم که خیلی هم دوستش داشتم، حالی کنم که  من بصورت واقعی در خواب تو نبودم! آخرش هم ما نفهمیدیم خواب به کجا ختم شد و نیمه آنرا برای ما تعریف نکرد! این یکی از داستانهایی است که در خانواده هر وقت تعریف میکنیم، حسابی میخندیم. البته این خواهر کوچولوی آنزمان، الان برای خودش خانمی شده است.

عاطفه اقبال- بیست دسامبر 2010



Commentaires
کوروش نکونام hala baghisho gofti agar nagfti man begam



7 ans

کوروش جان من که نمیدونستم، اونم که انقدر گریه کرد، آخر نگفت. ولی اینطور که معلومه تو هم در این خواب شرکت داشته ای!! لول



7 ans
JahanBakhsh Pakzad yad o yadgary ziba



7 ans

بله این خاطره ها بسیار زیبا و بیاد ماندنی است.



7 ans

دکتر فریبرز رئیس دانا را آزاد کنید



7 ans

احمد عزیز این که خواب من نبود. خواب خواهر کوچکم بود. حالا کاری نکنید که دیگه خوابهامو تعریف نکنم- خنده



7 ans

سیاووش جان دکتر فریبرز رئیس دانا و آزادیش چه ربطی به این داستان خواب دارد؟



7 ans

ربطی‌ نداره ، ولی‌ این که ایشون بیاد اظهار نظر بکنه در مقابل طرح یارانه‌ها در حالی‌ که جزو طبقه مرفه و اقتصاد دان هست به ما ربط داره . ضمنا پستهای خیلی‌ قشنگی داری .


همون طور که میدونید ایران ۲ ، ۳ تا اقتصاد دان بیشتر نداره که نگران مردم باشن .

یک نکته دیگه که آرامش بخش‌ترین چیزها در خانواده تکرار خاطرات هستند .



7 ans
Shauna Ross

Shauna Ross
خوب حالا بقیه خوابش چی بود؟ شما که آنجا بودی میشه لطفا تغریف کنی؟.....خیلی بانمک بود.




7 ans

خیلی جالب بود ممنون



7 ans

عاطفه جان از داستان خواب که بگذریم، عکس بالا ، منظورم دخترک شیرین و نمکینی است که با نگاهش دل من یکی ضعف میره ، فقط یک عکس است یا مربوط به خودت یا خواهر کوچکت است ؟




7 ans

گل کو جان شما هم مارو دست انداختی- خنده - حالا که بزرگ شده ازش میپرسم اصلا دیگه خوابش یادش نمیاد و مارو تو هچل گذاشته



7 ans

آرش عزیز پس من بعد از سرنگونی سراغت میاد تا بقیه رو برام تعریف کنی



7 ans

میترا جان آره عکس این دختر بچه دل منو هم برد برای همین گذاشتم. خواهرم به همین خوشگلی بود. ولی نه بابا من به پای این عکس نمی رسم.



7 ans

جالبه ..حالا من وقتی خواب می بینم ووسط های خواب بیدار میشم ؛هر جور شده دوباره می خوابم که دنباله خوابمو ببینم




7 ans

عباس عزیز حالا بقیه شو میبینی یا نه؟ باور کن من گاهی که وسط خوابم بلند میشم بعد که میخوابم واقعا بقیه شو میبینم



7 ans

عاطفه جان چندین بار در حال خواب دیدن بودم که بیدار شده ام اما بعدش هرچی سعی کرده ام که دنباله ی خواب را ببینم نشده البته بعضی وقتا به زور هم که شده در ذهنم دنباله خواب را آنطور که خودم می خواستم تداعی می کردم ولی خوابم نمی برد که به واقعیت بپیوندد




7 ans

دقیقا عباس عزیز من هم به این وضعیت دچار شده ام



7 ans

فقط یکبار خیلی دوست داشتمکه دنباله خوابم راببینم و موقعی بود که پسرم گم شده بود وبعد از بیداری وخواب مجددادامه خواب ار دیدم اما هرچه گشتم پیداش نکردم



7 ans

بالاخره پسرتان پیدا شد یا نه؟



7 ans

آره فقط در خواب گم شده بود



7 ans

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر